Min kropp, en tortyrkammare...

Så börjar det plötsligt hända grejer. Råkade sitta uppe till tre. Varför sova på natten när det är så mycket skönare att sova på dagen? Tänkte jag då... Tre timmar senare ligger jag med värkar var 10 min. Lite småjobbigt och totalt omöjligt att sova sig igenom.

Har träffat vår barnmorska nyss. Fick göra en ctg-kurva och den såg tydligen bra ut. Bebis sov sig genom nästan hela trots kall saft och buffningar från min sida. Sen när allt var klart vaknade han givetvis upp och sprattlade runt som aldrig förr. Har fått en tid för ultraljud på måndag, allltså en evighetsvecka bort. Den minsta tjejen givetvis ska ha den längsta graviditeten och sen till slut få det största barnet. Det är lite så jag jobbar, motströms.

Till något annat. Har "morphat" mig och lillasyster. Vi blev lite mongo (enligt syster)  men jag tycker mig se flera likheter med vår mor (inte för att hon ser mongo ut). Vi har nu bestämt oss för att utesluta bortbytingteorin som vi funderat på i många år, pust! Jag är numera en 100%ig Söderblommare! :)

 
     Cicki                                  Madde                                         Resultat 1                       Resultat 2

Kommentarer
Postat av: Jonas

Måste nog säga att ni gör er bäst på var sitt håll. :)

2008-09-23 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0