Förlåt

Jag ville vara snäll och göra ett barn åt mina kompisar Catrin och Nisse. Men det hela slutade förfärligt. Jag såg framför mig att vänskapsband skulle brytas... Men jag är så dålig på att ljuga så jag var tvungen att erkänna allt över telefon påengång :( Hon tog det bra, vi är fortfarande vänner. Pust!

Orsak, se nedan: (Jag är rädd för den där bebisen) Vet att man inte
får välja i riktiga livet och jag kommer älska vårt barn hur det än ser
ut men i alla fall...



Med drastiska åtgärder så gjorde jag Nisses kort svartvitt och
roterade hans ansikte. Där satt den, en supersöt unge och vi kan
fortsätta vara vänner :)


Kommentarer
Postat av: madelene

Haha, vad skönt. Att ni kan vara vänner. Fula barn går ju bort... eller?

2008-09-22 @ 18:10:09
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: cicki

Gör om gör rätt! Nää nu var jag elak :(

2008-09-22 @ 18:14:55
Postat av: Jonas

herregud, det där var nog det fulaste jag sätt. Tror inte ens trollen vill ha det barnet..



Måste nog säga att våran "avkomma" är det sötaste internetbarnet som jag har sett!

2008-09-22 @ 18:21:54
Postat av: Malin

Åhh,kan inte du kolla hur mina och Dennis barn kommer se ut - ok, vi har två stycken jag vet, men vi vet ju inte hur dom kommer se ut :)

2008-09-22 @ 19:43:26
Postat av: cicki

Malin: Självklart, hojtar till när era barn är färdiga! :)

2008-09-22 @ 21:16:44
URL: http:///bollviks.blogg.se
Postat av: Catrin o Nisse

Nisse gillade barn nr 1, tycker den ser ut som en maffioso, han blev stolt!

Själv blev jag bara rädd och insåg att jag kanske måste byta kille...vem vill ha ett barn som gör att man skriker till varje gång man ser den-av rädsla?

Barn nummer två blev betydligt mycket bättre...Den tar vi!!!

2008-09-22 @ 23:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0