Ett år av sorg men också med glädje



Den 26/9-07 förlorade vi vår älskade lilla skrutt i magen. Han orkade inte hela vägen fram
och fick komma till ett bättre ställe. Vi saknar dig så lilla älskling, du finns alltid i våra tankar.

Jag minns dig med glädje även om mitt hjärta brister varje gång. Jag är så säker på att storebror
hos änglarna hade ett finger med i spelet för exakt ett år senare 26/9-08 kom lillebror till världen.
Tack min lilla ängel för att du tagit hand om lillbror i så många veckor, nu tar mamma och pappa över.

Älskar dig min skrutt

Kommentarer
Postat av: moster Therese

Nej! Jag gråter! Visste inte det! Vilket tecken, det är klart det är så!

2008-10-01 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0