Ajaj BF + 6 dagar

Jahapp, nu tror ni kanske att jag ligger på förlossningen och föder. Nepp så är inte fallet! Jag har fortfarande värkar var 6 minut. Jag tror att man kan jämföra det med kinesisk tortyr, de ger lixom aldrig upp! Jag som har svårt att somna oxå, hur ska jag hinna somna, sova, och bli utvilad innan nästa kines kommer och spöar mig?


Har faktiskt lyckats sova 3 timmar i två omgånger på alvdeon. Drömde mardrömmar hela tiden så jag vaknade upp helt sönderstressad båda gångerna. Men jag är inte bitter, skulle jag aldrig vara. I och för sig valde jag mellan att döpa bloggen till antingen bollviks.blogg.se eller cickibitterfittan.blogg.se men det är en helt annan historia.


Vagnen (Brio Happy 08) med täcke och påslakan som jag sytt. Hoppas att bebis gillar grönt!
När allt var klart säger jonas -"Jag tycker att rosa eller ljusblått skulle passa jättefint med vagnen".
Undra om han menade att han skulle sy det oxå...


Drutten agerar modell till en liten lammungedress som jag fick när jag började premunera på en tidning.
Supermysig och fodrad. Fem nr av Vi Föräldrar+dress+kanin för 130kr, som hittat eller hur ;)


Kommentarer
Postat av: JONAS

Men.. ja tänkte bara "-Blått och rosa passar fint med brunt, skulle se ut som typ GB 3-smak: Choklad, jordgubb och blåbär(?)"



Såklart menar jag att du ska sy, du har 1 dygn eller nåt på dig nu innan Tarsan kommer ut.

2008-09-24 @ 16:35:41
Postat av: madelene

Yo go sister!!!

2008-09-24 @ 16:38:21
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: Dante

haha, sjukt tjejigt citat. Nästan i klass med "Ursäkta, har ni kvar det Italienska gästspelet".







2008-09-24 @ 16:39:53
Postat av: Cicki

Hahahaha Chrille Persson på McDonalds i suppose :P

2008-09-24 @ 17:25:45
URL: http://bollviks.blogg.se/
Postat av: Jonas

Dante, <b>du</b> är ett tjejigt citat :p

2008-10-01 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0