Valles första bad

Så har den lilla gossen fått bada för första gången. Jag var sjukt nervös! Är vattnet för varmt, för kallt eller gillar han helt enkelt inte att bada.?! Kökstermometern kom till användning äntigen. Har nog haft den i 3 år nu och det har ännu inte blivit några härliga stekar som man ska ta nån slags innertemperatur på. Men nu jävlar har jag kollat tempen på badvattnet!

Valle sjönk ner i vattnet med en lätt chockad min. Han sa ingenting under hela badstunden så vi tror att han gillade det. Filmade lite till mamma och pappa så de inte får alltför mycket abstinens. Klippet kommer att läggas ut på bloggen och det är helt valfritt att titta. Vet att det kan vara ohyggligt tråkigt att se klipp på barn som är alldeles för långa och sega :P

Några bilder i väntan på filmklippet :)



   

Mamma är lite trött verkar det som...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Han såg verkligen ut som ett frågetecken, stora ögon som inte riktigt förstog om han hade kissat på sig eller om det helt enkelt var så att .. ja, va de nu kan vara som är motsatsen till att kissa på sig.

2008-10-10 @ 23:31:51
Postat av: madde

Men NUTTE! Han är ju så söt! Valle får mig att vilja skaffa barn trots att jag egentligen inte alls gillar små människor. Han är så himla söt!

2008-10-10 @ 23:43:08
Postat av: typ jonas

Svårt att misslyckas med att vara så söt när man har oss som föräldrar. =)

2008-10-10 @ 23:49:11
Postat av: Henke

FAKTAFEL!

Vi använde termometern när vi gjorde porterstek förra hösten.



Har han ingen radiostyrd båt å leka med när han badar?? ;)

2008-10-12 @ 14:52:04
Postat av: Cicki

Hahahaha, jonas sa att han hade ett svagt minne av att han hade använt den. Men jag var ju faktiskt inte med då så det gills inte :P

2008-10-13 @ 12:23:58
URL: http:///bollviks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0