Min lilla älskling

Min kära syster har efterbehandlat några bilder åt mig som jag ska göra tavlor av. Jag tog bilder i dåligt ljus och i luffig miljö, men man måste ju passa på när bebis vill. Sen har man en syster som fixar så det blir underbart. Fast med det motivet kan det ju inte vara så svårt?! :)

Stor tack söta lillasyster. I love u!




En idé från Malin&Dennis, tacktack! Den stora skillnaden var att de
var smarta och tog kort på bb. Vi valde att vänta nästan tre veckor
och drygt ett kilo. Tur att jonas har stora händer så ungen fortfarande
ser mini ut ;)


Imorgon är Jonas första "riktiga" pappalediga dag. Detta firar vi med att åka till Stokholm så pappa får gå på hårdrockskonset. Mamma o Valle ska snällt sitta hemma i fasters lägenhet.


Kommentarer
Postat av: sara

jag tror allt att han är en bollvik... =)

2008-10-16 @ 20:08:21
Postat av: moster Therese

oh vilka fina bilder! Gullplutten då!

2008-10-21 @ 14:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0