Lilla familjen ensamma igen



Söderblom på besök. Hela familjen trillade in under lördagen. Mormor hann in till vardagsrummet på en nanosekund och efter det så var det knappt att jag tilläts amma ungen :) Lilla johan fick oxå hålla en liten stund. Jag grät några tårar för att valle trivdes så i hans lilla famn. Har aldrig sett yrvädret johan så koncentrerad och stilla tidigare.

På kvällen skulle vi ut och äta. Mamma Christine tycker att vi ska gå till McEvans istället för att äta på hotellrestaurangen där familjen bodde. Vad jag hade glömt var att jag hade en son på 7 dagar och att McEvans är en pub. Jag blev givetvis nervklen när jag insåg mitt misstag. Valle sov sig genom hela middagen, storbildstv med fotboll, festmänniskor och allt, duktig gosse :)

Sen blev det frukost på hotellet, mums! Jag, syrran och johan skulle upp o kolla på ett av rummen de sovit i, syrran gick ner med johan för att sen komma upp till mig igen. Jag kastade mig i sängen med underbart sköna lakan. Somnade direkt och sov en timme... anar att syrran förstod vad som skulle hända. hihi

Valle provade en ny mysdress i fin höstig orange färg idag. Vi har fått så mycket fina saker till valle att jag skäms lite. Ska ta kort och visa (om jag vågar).

 
Första mötet med prinsen!

   


Kommentarer
Postat av: madelene

Han är så söt i hiphoper-dressen! Som en liten docka. Ska bli kul att se er igen om två veckor!

2008-10-06 @ 11:50:13
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: Cicki

Jag saknar dig!!! Hann ju knapp blinka så var det över...

2008-10-06 @ 12:31:44
URL: http:///bollviks.blogg.se
Postat av: moster Therese

Johan och Valle! Oh, vad söta de är tillsammans!

Det var så roligt att få vara hos er en stund i alla fall!

2008-10-09 @ 11:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0