Lägenhetskoll och för liten body

Igår kollade jag, Valle och Catrin på en supermysig etta till Catrin. Inte nog med att den var mysig den ligger brevid min lägenhet! På kvällen visade det sig att jag ska få en ny granne! Jippi!! Undra vem som blev gladast :) Jag såg mig redan sitta och mysa i Catrins nya soffa så det var tur att det gick vägen.

Som nybliven småbarnsmamma hade jag missat det här med att barn växer gräsligt fort. Jag visste ju att han var 53 när han kom ut och att han nu är 57 men det är ju bara siffror.

Jag hade fint vikt undan alla fina presentkläder som var på tok för stora för lilla spindelbenspojken. När han växt ur 3 bodys inser jag att han kanske inte kan ha sina nya fina kläder!! Noooo! Jag fick ta hjälp av catrin för att kränga på honom den fina BarbaSkön-bodyn som Catrin köpt. Titta så söt han är och han kommer väl bara att kunna ha den nån gång till.



   
BarbaSkön syns på ryggen oxå!


Denna söta vinterdress börjar oxå bli för liten... :(
Fast det är klart att det är underbart att ungen växer ;)



Pappa matar Valle för första gången. Det gick bra ett tag sen blev det sura miner.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej

Känner igen det där med kläderna... man har ju inte plats att ha alla framme. Affärerna brukar dock vara ganska snälla om man vill byta till en större storlek.

2008-10-23 @ 19:13:02
Postat av: madelene

Åh, plutten! Han börjar bli stor det lilla livet. Jättefint med barba!

2008-10-23 @ 22:28:01
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: Jonas

Valle skulle kunna bli Barbatjock! eller lång...

2008-10-23 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0