Hemlig kändis och tjock bebis

Mycket har hänt under helgen som gått. Mamma var ute och roade sig för första gången på Valles 4 veckorsdag! Jippi! Kvällen till ära firades med ett glas vin. Har livsmedelsverket sagt att det är ok så är det ok, så det så! Det var i alla fall underbart trevligt. Vi satt på Fik@ ett helt hus bort från valle och pappa. Mobilen i högsta hugg (som extramamman påminde om eftersom den riktiga mamman glömde bort). Mamman glömde oxå sin plånbok, det är så mkt man ska komma ihåg! Det blev en sväng hem för lite amning, 3 min tog det och sen somnade ungen. Sen var det bara att gå tillbaka igen :)

 
Hela glada gänget! Visserligen bara två som såg att jag tog kort hihi
Synd att jag bara tog ett kort på mig o Catrin. Annars hade vi nog valt ett annat för vi var supersnygga, det bara syns inte, eller nått...


Tjockbebis med den nya fina bodyn som Valle fått av Emma! :)

  

Valle fick en fin stickad mössa av Wanja (en granne till cissi och anders). Den åkte på när bollviks gick på en promenad till torpet (mamman låg o sov). Där togs det lite mått till den nya köksinredningen, jippi! Bilden i mitten visar att det är fler än vi som älskar vårt lilla torp. Vildsvinen har bökat upp halva gräsmattan i jakt på godis. Sen blev det svamplockning för cissi och jonas så nu har vi massor av trattisar i frysen! Mums!



Nu till den hemliga kändisen!
Titta på bilden och gissa vem det kan vara som står brevid Jonas. Jonas ljög och sa att JAG ville ha bilden... det är faktiskt inte riktigt sant. Vad ni än tror!! ;) Den som gissar rätt får ett pris!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Det var den hemliga personen som kom och ville vara med mig på bild med mig... "Den" kom och bad om det! lovar...

2008-10-26 @ 19:10:18
Postat av: madelene

Jag gissar på Skogsmulle.



Superfin Valle i bodyn. Han ser så söt och tjock ut! Duktig som göder honom så fint.

2008-10-26 @ 19:28:49
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: Henke

Är det Mats som är hemlig?



Han som står bakom ser ut som Daniel Breitholtz (från idoljuryn förra året).

2008-10-27 @ 08:00:56
Postat av: Henke

Nu såg jag vem kändisen är! :)



Har Jonas varit och kollat på konståkning? För det är väl Markus Fagervall?



(ursäkta spammet)

2008-10-27 @ 09:57:37
Postat av: Cicki

Hehe mats är helt klart fel! Fast han var närvarande när bilden togs. Daniel Breitholtz får du ett halvt poäng för :P



Rätt svar kommer i nästa inlägg!

2008-10-27 @ 11:33:47
URL: http:///bollviks.blogg.se
Postat av: Catrin

Vad skådar mina blåa ögon...

vaddå ta ett annat kort på oss?? Vi är väl alltid snygga? Eller? Det är kameran det är fel på!!! Kramar

2008-10-27 @ 12:23:23
Postat av: Ullis

Det bara måste vara Markus Fagervall :)

2008-10-27 @ 15:23:00
Postat av: Matilda

snygg body. Morgan har den tröjan och Bertil har den som body, en av mina favoriter

2008-10-30 @ 15:13:36
Postat av: Therese

Vad snygg du är gumman! Du måste berätta mera för mig om detta!

2008-10-31 @ 19:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0