Helgen som gick

I helgen var vi i Gävle! Vi hade det underbart på pensionat Söderblom där helpension med trerätters och barnpassning ingick. Kunde inte vara bättre och jag längtar redan tills vi åker hem igen. Valle behöver sin mormor och det behöver jag oxå!

Vi var oxå i sthlm eftersom pappa jonas skulle på hårdrockskonsert. Här gick min sarkasm snett. Jag sa "Vi får väl se vem som kör till gävle, det beror väl på jonas kondition imorgon".
Jonas tolkning -Cicki kör!
Cickis självklarthet -Dricker jonas för mycket får han ett helvete (givetvis ska han köra).
Kontentan - Jonas tokfull, cicki får köra...


Hemma hos faster Åsa i sthlm!


I famnen hos farbror och faster Bollvik.



Valle och stina i Jonas famn. Stina är dubbelt så gammal som Valle på bilden (dvs 6 veckor).
Valle ser ut att trivas brevid sin tremänning :)


Valle spydde, kissade och bajsade ner sina kläder. Som nyblivna småbarnsföräldrar så tog vi bara med tre bodys. Det var långt ifrån tillräckligt. Här har Valle fått låna kläder av stina. nappen har han fått av moster Madde och morbror Fredrik(det var en brun napp med igelkott på oxå, den rosa är för hemmabruk :P).

Kommentarer
Postat av: madelene

MEN guud, vad fint. Älskar den rosa nappen! Vad fint det var med stina och valle bredvid varandra.



Puss!

2008-10-21 @ 19:47:12
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: pappa

Nykter kör? Jag förstår inte hur det resonemanget kan brista.



Det ser ut som att Stina säger "Tjena hårding!"



Tack för en fin helg i Gävlestad, det var mycket trevligt.

2008-10-21 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0