Bortskämd som få...

...alltså Valle, inte jag!

Vi har fått så fina saker av våra vänner, släktingar och bekanta. Jag blir alldeles rörd och tacksam. Tänk att jag för en vecka sen grät lite efter att ha letat efter kläder som var lite söta/tuffa/fina utan att hitta ett endaste plagg. Nu har vi massor i olika storlekar :) Så himla fina också. Fattar inte hur ni kunde hitta när jag inte hittade nånting alls...



Kläder och åter kläder, så fina! Ungen har mer kläder än vad jag har nu :)
Morgonrock
Badhanduk med öron
Champagneglas med tillhörande dryck (uppdrucken :P)
Supervackert armband från SNÖ till mamma från extramamman.
Ljuslyktor
Vinterkläder från Lundmyr of Sweden
Mjukisdjur
Speldosa
Leksaksresväska
Lapptäcke
Digital videokamera med massor av minne av min kära mor & far.
...och en massa annat fint!

Tack igen alla kära vänner :)

(och vi som inte varit hem till Gävle och träffat min släkt ännu...) 


 

Ute på promenad i solskenet, så underbart vackert (o varmt!)
Skönt att sova i vagnen, jag var lite sugen på att krypa ner själv :)

Kommentarer
Postat av: madelene

Wawawiwa! Gud, vad mycket fint verkligen. Vad fin du och Valle är på bron. Och det ser verkligen skönt ut där i vagnen.

2008-10-06 @ 21:43:40
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: Moster Therese

Vad många fina kläder och grejer han har fått lillgrabben! Jag tänkte särskilt på den där pyamasen med älgar och lekresväskan! Hihi!

2008-10-09 @ 11:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0