Vad skriva...?

Helgen har rusat förbi och inte ett endaste inlägg har jag bemödat mig med att skriva. Dåligt av mig :( Har lixom inte kommit på något att skriva. Tänkte göra ett försök så håll till godo.

I fredags var jag och hade en mysig skräckfilmskväll med tjejerna. Bebisen byttes raskt ut mot ett glas vin. Valle och pappa hade myskväll hemma med urpumpad mjölk. Mums!

I lördags flyttade Catrin till sin nya fina lägenhetsom ligger 4 min bort (för att vara exakt). Vi spenderade kvällen med att packa upp lite kartonger, Valle hjälpte till med att få tjejerna ofokuserade ;)

I föregående inlägg skrev jag om vår nya babysitter. Måste ta tillbaka min aningen elaka ton mot denna. Den har visat sig vara underbar. Valle gillar den skarpt! Tänk dig leksaker, gungning och vibrationer! 

Nu har vi dessutom monterat ihop spjälsängen som bott i kartongen under vår säng sen 2 månader innan skrutten kom ut. Blir en tur till ikea på torsdag för shopping av täcke och lite sånt. 

 Roooooligt!   Valle i ny mysdress :)

 Tänk vad roligt man kan ha. Med lite vibration blir det ännu roligare!

 Spjälsängen. Lite täcke och kudde i påslakanet och örngottet så blir det ännu trevligare.


Kommentarer
Postat av: Henke

*Vissla*

Kan ni köpa en sak till mig på IKEA?



Jag är i starkt behov av en sånhär:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40078030



Ni kan få 30:- för den.. Så tjänar ni er en hacka ;)

2008-11-04 @ 10:20:08
Postat av: Anonym

Vilken fin dress lilla gossen har thihih :) Vi har osså en sådan till Brooklyn :)

2008-11-04 @ 12:09:47
Postat av: Cicki

Henke - Jepp, fixar ett hörn åt dig! Tänk på att jag är en förvirrad småbarnsförälder utifall jag råkar glömma. Om du har vin hemma kan jag ta ett glas på lördag som betalning ;) Får ju dricka två glas enligt livsmedelsverket, yes!

2008-11-04 @ 13:10:58
URL: http:///bollviks.blogg.se
Postat av: Henke

Jag fixar vinet! :)

2008-11-04 @ 13:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0