Tjejbesök :)

Idag hade Valle tre tjejer på besök. Mammas jobbarkompisar. Jättemysigt och Valle var supersnäll och trivdes så bra hos Eva och Annacarin. Hos extramamman Catrin oxå givetvis :)

Valle fick jättefina presenter. En fotoram och söta kläder. Mamma fick en fin ros och vas av Eva.

Valle skötte sig somsagt exemplariskt. Tjejerna gick, valle sov i vagnen. Mamma la huvudet på kudden i soffan. Exakt 5 sek senare vaknar valle och skriker. Sen har jag suttit själv med en kinkig unge... det tog väl på krafterna att vara sådär gullig när tjejerna var på besök :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej! Tack för länken! Jättekul att kolla in din supersöta son! Tänk att du har din lilla bebis nu! :-) Själv får jag ge mig till tåls några månader till... Men jag kikade på min idag på ul, är ju så mysigt att se hur det rör sig därinne!

Nu ska jag natta den blivande storasystern... Tittar nog förbi snart igen!

kram Sara (från FL)

2008-11-06 @ 19:01:09
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0