Synden straffar sigsjälv

Jahapp, tror ni att gossen somnade? Svaret är nej. Typiskt mig att att tro att livet är en fest. Men jag har fortfarande hopp, klockan är ju inte ens halv tolv ännu.

I brist på annat att göra hittade jag två bilder från lördagens fest. Det var visst de enda bilder som blev tagna överhuvudtaget. Det var i alla fall en väldigt trevlig fest som varade i 9 timmar. Valle hängde i BabyBjörn och trivdes utmärkt (tror jag). :)


Valle har festat så hårt att han däckat. Billy verkar lida. Kan det vara att jag tvingar alla att lyssna på Bonnie Tyler? Vissa låtar måste man lyssna på när det är fest så är det bara...

http://www.youtube.com/watch?v=840B27zYfOk <-- Lyssna och njut!

 
För att maximera coolheten på vår fest ringde vi in en kille som spelade poker-SM live för oss. Go Dante!
(Vilken placering blev det?)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det var ett trevligt kalas, höger/vänster diskussioner efter 8 öl är alltid lika fantastiska!

2008-11-14 @ 11:19:33
Postat av: Dante

Jag kommer inte ens ihåg att vi pratade politik, det måste ha varit ett väldigt trevligt kalas..

2008-11-14 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0