Synden straffar sigsjälv del 2

Varför varför varför... Här följer man livsmedelsverkets regler till punkt och pricka och vad händer?! Jo, man spiller ut en hel cider över tangentbordet på den bärbara datorn. Min lilla älskling med alla bilder och hela mitt liv. Dessutom har jag kämpat med ett hemligt projket mellan amningarna. Allt är numer borta puts väck :( Som tur var hittade jag lite kort i kameran så jag är inte helt förstörd. Kanske finns det fortfarande hopp för hårddisken, vi får se...

Vill tillägga att jag bara hunnit ta en endaste klunk av nämnda cider innan jag välte glaset :P Efter ett år av torka förstod väl de som satt tidigare regler för ammande mammor att bara lukten skulle få en att ställa till det.

Ikväll blir det tahimat och fotboll för hela slanten. Mutade till mig thaimat mot att låta pojkarna se på fotboll... var det ett smart eller dåligt drag? Tror bestämt att det finns en flaska skumpa på kylning, kanske bäst att göra ett nytt försök.

Ha en mysig lördagkväll gott folk!  

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hade det varit jag så hade jag fått frågan: "Varför gjorde du sådär?"



Jag vågade inte ställa samma fråga, men jäklar jag fick bita mig i läppen! =)

2008-11-15 @ 18:01:12
Postat av: Whilda

Åååh vad surt!!!!



Låter som en klantig grej som jag ofta sysslar med ;)

2008-11-15 @ 21:55:14
Postat av: madelene

Neeeej!! Gud vad tråkigt!

Stackars dig. Är den helt bortom räddning?

På onsdag kommer du hit. Hurra.



Puss

2008-11-17 @ 10:43:30
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0