Rapport från Gävle

Detta blir bara ett kort litet inlägg från Söderbloms spa & resort med all inclusive (barnpassning ingår givetvis, nästan till den grad att man inte får tillbaka barnet när man vill ha det) ;)

Slänger in lite bilder så ni får se.


Moster gosar med Valle. Hon är lite rädd för barn men honska nog lära sig :P


Mamma skojar o säger att hon ska göra landgång. Plötsligt uppenbarar sig dessa mackor! :)


Valle retrostyle! Maddes gamla kläder från 1987, sååå söta!

 
Morfar och moster leker med Valle.

    '
Mamma och jag ute på vinterpromenad. I Gävle möttes vi av snö, jag som hade 0 vinterkläder med mig.


Såhär glad blev Valle när han skulle ha maddes gammla sjömansdräkt. :)

Kommentarer
Postat av: whilda

thihihi så söta kort :-)



Coolt att ni har sparat så gamla kläder!! kram

2008-11-20 @ 19:39:53
Postat av: Jonas

Sätter ni tjejkläder på mitt gossebarn!!!!?!?!?!?!?! Herregud, tur man kommer upp imorgon och kan styra upp förfallet!

2008-11-20 @ 19:53:26
Postat av: Jonas

Vi har världens gulligaste unge! wooohoo! :)

2008-11-23 @ 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0