Mot Gävle!

Imorgon ska Valle och jag åka tåg till Gävle. Håll tummarna att det går vägen för oss! Är lite nervös för det kan ju nästan gå hur som helst. Tänker inte bara på barnet utan på tågen. Hur ofta går de i tid, eller överhuvudtaget?!

Väl framme ska vi spendera en hel vecka med familjen Söderblom, dvs min underbara och alldeles egna galna familj :)

Om det inte blir några blogginlägg från Gävle så vill jag bara säga stort grattis till mig och svärmor/farmor eftersom vi fyller år på lördag! Farmor - kolla på youtube så hittar du ett klipp från Valle till dig :) Grattis oxå till Jessica som fyller på onsdag!
 
Då jag hällt cider i min dator har jag inte ett endaste sött bebiskort att lägga ut. Hittade däremot denna fiiiina bild. i denna dator. Det var alltså sånna här kort man tog innan man fick barn. *host*

Såhär snygg var jag för 2,5 år sen när jag hittade en träklubba som (enligt mig) såg väldigt urtida ut. Här visar jag hur jag skulle jaga föda till familjen. Tur att jag inte behöver mkt för att bli mätt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tog kortet i smyg :-(

2008-11-18 @ 22:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0