Mamma-bebis-mys

Idag fick Valle och jag besök av lilla Eddie och Evelina. Lekdatepremiär för våra små pluttisar. På tre-fyra veckor hinner en bebis växa mycket om man kollar på skillnaden mellan våra bebisar. Eddie var så snäll, sov mest hela tiden :) Men jag vet att bebisar kan fejka såntdär. När de är ensamma med mamma så är det andra bullar...

Nu ska vi mammabebisgympa, babysimma, babysjunga, vara på öppenförskola och sen klämma in lite lattemorsa oxå. Vi kommer ha fullt upp med andra ord. Undra om våra bebisar är lika sugna som vi är ;)

Kollar på bilderna jag tog när eddie var här. Man ser ju att de leker följa John! Vid så ung ålder!!. Måste vara smarta ungar det där...

   
softar...                                  vrider på sig...

 
sträcker på sig...                 softar lite till...


Mamma Evelina och söta Eddie

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilka fina små killar vi har! :-)

2008-11-18 @ 15:18:50
Postat av: Therese

Halledudanidej! Vilka gobitar!

2008-11-19 @ 12:20:33
Postat av: Josephine

Det var ena väldisciplinerade gossar! Ska bli intressant att se om det håller i sig...:) Och jag räknar med ett gäng lattedejter när jag kommer hem! Kram på er!

2008-11-19 @ 14:10:05
URL: http://jocarlson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0