Födelsedag och annat

Nu har jag hunnit fylla år, alldeles för många. Jag fick ett presentkort på en heldagshopping (kläder ingick) på stan med två personalshoppers dvs. mina systrar. Det ingick även lunch med vin. Vi hade det supermysigt och vi hittade jättemycket kläder till mig, yes! Jag är ju katastrof när jag går själv på stan så det var tur att jag hade experthjälp med mig. Ett  litet lätt missöde inträffade nå jag provade en alldeles för liten ring... fingret blev blått och jag fick en desperat stirrande block. Lite hjälp av min assistent så löste det sig i en provhytt, pust!

Sen blev det kalas med tjocka släkten. Tårtor gjorda av mig och madde! Mums :)


Idag har min kusin Helena och lilla gullungen stina varit på besök.

Valle 8 veckor och 3 dagar. Stina 3,5 veckor äldre!

Kommentarer
Postat av: whilda

Åååh har du fyllt år! Grattis grattis :-)



Hahaha, tur att du har såna grymma shop-systrar.

Kramkram

2008-11-24 @ 17:18:21
Postat av: madelene

Nuttepluttarna! Vad söta de är ihop. Om femton år kommer dem hångla!

2008-11-24 @ 18:29:34
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: storesyster/ moster

Det var en ära att få vara din assistent! Jag säger bara "Låt den ligga, bara gå!" Hihi!

2008-12-05 @ 14:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0