Farsdag och tårtkalas

Så var måndagen här igen. Men innan det så firade vi farsdag ute i hagen. Jordgubbstårta, vildsvinstek, ost&kex och som avslutning lite marängswiss. Mums!

Valle hade det såhär gosigt medan vi åt.



Idag var vi till mitt jobb och blev bjudna på tårtkalas, mums! Valle fick paket oxå, fina kläder och en gosedjursgroda. Jag hann bara jobba där i 3 månader innan jag gick på semester och sen blev mammaledig så det var väldigt gulligt av dem. Tråkigt bara att två killar som oxå jobbar där som fått barn under sommaren inte fick några paket till sina små. Men de har ju inte fått vagga runt med en medicinboll på magen, det är väl kanske värt något i alla fall :)


Smygfoto!


Såhär trötta var pappa o valle när vi kom hem. 

PS. Nu visar det sig att jonas har fått mail av en av cheferna där jag o valle var på tårtkalas. Han har skickat alla kort han tog medans vi var där. Slänger ut några i nästa inlägg för den som är intresserad. hihi

Kommentarer
Postat av: jonas

Valle hade ett öga på brasan halva kvällen, andra halvan sov han. Bra bebis!



Grisen var go

2008-11-10 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0