En helt vanlig torsdag...

Nja, kanske inte...lite lyxigare har det allt varit!

Lillasysteryster följde med mig till nypan. Vi klarade tågresan galant fast duktigast var nog lilla mini som skötte sig exemplariskt. En underlig sak var att en passagerar hellre ville sitta o hänga på vagnen än att sitta på en av de många lediga platserna som fanns att erbjuda. Märkligt tyckte vi och jag kände att jag inte ville lägga Valle i vagnen när den övervakades av en väldigt suspekt person som pratade på ett mystiskt språk.

Idag har jag och catrin varit och blivit sminkade av Kalle på Make Up Store, det var väldigt skoj och vi fick många bra tips (som vi inte kommer att kunna efterlikna). Få se om vi kommer nyttja dem, måste börja gå ut mer! Hur roligt att det att sitta hemma och vara snygg. Nää där duger det med mysbyxor. Vi friade med att äta tacos och sen gå en sväng till Fik@ för ett glas vin *mums*. Man måste ju ta varje tillfälle i akt :)

Lillskrutten sover som ett proffs. Sedan en månad tillbaka sover han hela nätterna. Ammar lite efter 9-10 timmar och sen vill han sova en liten slurk till. Passar en nattuggla som mig ;)


Okej, sminkningen syns inte på bilden men vi var galet snygga ;)

 
Brudarna på Fik@


Lilla jag på Fik@

PS. Vi avslutar kvällen med att vara supernördiga. Vi leker dreamhack som förövrigt pågår (för finniga 14isar av manligt kön) i denna stund i Jönköping. Varför prata när man kan kommunicera via text? Alla stirrar stint in i varsin skärm (utom valle som snarkar på mitt bröst i BabyBjörn).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjejen med gul stickad kofta var het.

2008-11-28 @ 01:22:07
Postat av: cicki

hahahaha min syster är avslöjad! hon skrev kommentaren själv, det är nämligen hon som bär den den gula koftan.

2008-11-28 @ 22:48:31
Postat av: storesyster/ moster

Ojojoj! Jäklar vad snygg du är! Vad kul att det blev så bra! Puss

2008-12-05 @ 14:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0