Torsdagkväll tillägnad Schyffert

Igår fick jag och Valle  som sagt mysigt besök av Josse och Catrin. Pappa Jonas låg och plaskade i en bubbelpool på Vildmarkshotellet. Visst är det tydligt att 350 pers ska bort på SSAB när de lägger pengar på sånt *grr*

Ikväll ska vi starta upp med ett glas vin och sen traska till Culturum för att kolla på Henrik Schyffert, The 90's - Ett försvarstal! Ska bli så himla skoj! Jag och Catrin har väntat sen i våras på att karln ska komma till stan :)

Nyss hade jag lite massageterapi här i vardagsrummet. Bebisar ska tydligen skämmas bort på alla möjliga sätt... Sen blev det lite bubbelbad (plask i badkaret) och sen däckade gossen. Hmm varför sitter jag här och skriver... jag borde ju starta upp lussebullsbaket jag förträngt i en vecka.


Kan man hitta bättre barnpassare, jag är så lyckligt lottad! :)       

Kommentarer
Postat av: lillmoster

Men hur söt kan han bli, ungen! Han är ju så gullig att man vill tugga på honom.



Hoppas schyffert är bra i kväll! Glöm inte att skrika svar på frågor fast du inte blir tilltalad.

2008-12-11 @ 19:17:24
Postat av: Jonas

Klart jag måste iväg och testa bubbelpolen , den är ju ny! Tragiskt om den skulle behöva stå där helt oanvänd.

2008-12-11 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0