Skärpning

Nu får jag nog allt ta o skärpa mig. Har ju inte bloggat på flera dagar! Vad har nu hänt sen sist kan man fråga sig...

I fredags var jag, Catrin, Evelina och lilla Eddie och tittade på ett väldigt fint luciauppträdande i All Helgona Kyrka. Det var borgis musikelever som lussade. Så vackert! Tror inte att jag sett ett "levande" luciatåg på över 10 år så det var verkligen dags. 

I lördags var vi ute i Hagen och blev bortskämda med massor av god mat. Valle fick en alldeles egen spjälsäng som pappa Jonas sovit i som liten. Sen lyckades lilla mamman få sig en släng av kattallergi med allt vad det innebär. Så istället för att sova över så fick vi kasta oss hem mitt i en viktig (enligt jonas) la liga match.

 
Spjälsängsbygge och en trött bebis.


Valle provsover och den fick helt klart godkänt :)


Valle får en rolig mobil som hänger från taket. Vi kallar den för den döda papegojan.

I söndags var vi på adventsfika hos Malin & Dennis. Sååå många söta bebisar i alla åldrar på samma gång! :) Jättemysigt!

    
Valle leker med Oliver.       Theo hänger med Valle på madrassen.
 

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag skrattar så jag gråter åt den döda papegojan. Valle ser totalt livrädd ut och papegojan ska väl ändå sitta på pinnen inte hänga under?!

2008-12-16 @ 12:31:29
Postat av: Christine

Den är ju död!! :P

2008-12-16 @ 13:24:45
URL: http://bollviks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0