Lussebullsbak var tanken...

men när det kom till kritan låg jag ihopkrypen som en boll i soffa och kollade på Desperate Housewives när Valle sov.  Allt finns inhandlat och klart så det kanske blir bullbak imorgon istället ;) Annars kan man ju alltid åka till farmoroch äta hennes goda lussebullar o då ingår även barnpassning!

Min lilla sjusovare hade beställt väckning till kl 11.30 i morse. Detta passade mamman mer än bra för vi var på nattligt äventyr till kl 01. Jag som trodde att man skulle sova lite som småbarnsförälder! Jag sover ju mer än när jag jobbade dagtid. Fast jag har mina aningar att allt kommer att ändras... help!

Såhär såg valleplutt ut när jag skulle väcka honom. Varför utnyttja hela vagnen när man kan sova på en tredjedel?!



Valle myser med farmor.
 

Måste ju bara lägga in en bild från adventsmyset hos Nisse. Världens sötaste katt som ser precis ut som min och jonas lilla galning gjorde. Gissa vad den heter! BOSSE såklart och den var minst lika crazy :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ska vi baka lussebullar ikväll?

2008-12-03 @ 16:06:39
Postat av: Jonas

Bosse va precis lika dampig och übersöt som våran lilla Bosse, RIP!

2008-12-03 @ 16:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0