I lördags var vi på hustitt i örstig

I lördags var vi som sagt på myskväll hos Malin & Dennis. Vi smaskade i oss tacos och glass och spelade spel. Tre lag. Två med killar och ett med tjejer. Inte helt oväntat vann tjejerna stort när vi spelade Pictionary (trots killarnas fusk).  Måste tillägga att tjejlaget även hade två barn (till hjälp eller som distraktion...).

  
Molly hälsar på Valle!       Valle blev nog lite kär. Molly undrar nog varför det alltid ska blixtra
                                              när man gör roliga saker.
                                              (som mamma måste man dokumentera sånt här så är det bara)


Ser ni hur det lyser fusk i killarnas ögon.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jojo, vi ser ju på vilken sida majoriteten av barnen sitter...



Nästa gång ska vi kontrollera era kort, konstigt konstigt att ni bara fick kort där ni var ensamma om att rita. I PONDER?!?!?!

2008-12-08 @ 19:32:48
Postat av: Malin

Hmm, det ser ut som jag försöker strypa att av mina barn...

2008-12-09 @ 10:06:21
Postat av: Anonym

Jo, undra varför alla barn sitter på våran sida! :)



Hos oss fick de vara med och svara på frågor, borra sig i huvudet, stå på bordet och dansa, lära sig hur man får ordentliga vredesutbrott osv.

2008-12-09 @ 13:06:23
Postat av: Dante

Efter att man spelat flera olika sällskapsspel mot tjejerna har jag kommit fram till att det måste vara en global konspiration.



Kan det vara så att det är tjejer som gör frågorna till dessa spel? När vi spelade TP var det mest mode- och kändisfrågor och när vi spelade senast bestod våra sportfrågor av konståkning och vinfrågor. Sjukt tydligt att företagen som gör sällskapsspel toppstyrs av rabiata feminister som planerar att ta över världen genom att dumförklara oss gubbar.



Jag vet att jag har rätt, det kan ju knappast vara så att vi grabbar är oallmänbildade, eller hur?



I fortsättningen tycker jag att vi ska tävla i TV-spel (fast inte fightingspel eller bilspel, Cicki kan massa fuskkoder till dessa spel).

2008-12-09 @ 15:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0