Fredagsmys

Schyffert var super igår. Man fick minnas och längta lite tillbaka... Jag fick äntligen veta vad fredagsmys egentligen betyder - att bli full hemma! Kanske kan vara något till ikväll då. Eller så blir det en hederlig kväll där jag tvingar jonas att kolla på idolfinalen och lite gott till det. Jag tittar ju egentligen inte på idol själv men jag är ju ett fan av familjeunderhållning. Ahhhhh är det inte På spåret ikväll tro?! Yes, då ska jag vinna över Jonas ;)

Helt otroligt men det blev lussekatter igår. Vissa även med inbakad surprise a la mandelmassa. Bäst jag lägger ut bildbevis för annars är det väl ingen som tror mig.



Kommentarer
Postat av: Jonas

De var inte bara gula, de var goda också!



2008-12-12 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0