Bebis sover

Valleplutt somnade tidigt idag. 00.10. Imorgon har vi inget inplanerat förns på eftermiddagen så det blir nog sovmorgon för oss. Fast det är nog bäst att jag inte blir för kaxig får då ändrar väl valle sin sovrutin bums. För er som är intresserade så avverkade gossen sin veckas bajs x3 idag. Det blev tre byten på en timme. Förhoppningsvis kommer nästa omgång om ytterligare en vecka. Äggfisarna får vi nog leva med...

Jag borde ju insett att mitt förra inlägg skulle skapa ramaskri. Jag såg ju tydligt att flest barn satt på "grabbsidan" av bordet. Jag trodde ju inte att ni skulle märka det... men jag tog ju kortet så jonas var ju tvungen att hålla i valle några sekunder. Resten av tiden hade nog vi alla barn, minst! Ni killar får gärna försöka vinna över oss anytime, ni väljer spel.!Ni var ju trots allt 6 mot 3 ;) Ps. Jag är en av de rabiata kvinnor som ska ta över världen *morr*

Nattinatt på er


Taktiksnack inför spelfighten :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Hittade detta i en blogg som vill vara anonym.

Är besviken och känner mig bedragen.



"Om du tycker att det där är en dålig bild på madde så har jag bilder som är 1000 ggr värre. kontakta mig om du vill ha :)hehe

//Cicki"

2008-12-10 @ 15:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0