Babymassage och lite annat

Idag har gossen varit på massage. Livet verkar rätt nice som spädis måste jag säga. Sju små söta bebisar ligger och njuter av massage och en mamma blir nerkissad två gånger. Det var jag. Sen var det en gosse som fes äggfisar konstant. Det var min gosse. Undra om det uppskattades av de andra mammorna... :)

Läste precis en rolig sak i min syserysters blogg. En kompis till henne mobbar hennes för hennes körförmåga genom att skicka en länk där man kan ansöka till Sveriges sämsta bilförare.. Jag är lite beredd på att hålla med denna vän för hon är kanske inte helt bäst på att köra bil (hon är ungefär lika duktig som hennes storasyster...). Min lillasyster bestämmer sig för att ge igen (med all rätt) och skriver genast ihop ett underbart brev om sin väns körförmåga som inte heller är att prata om och skickar in till ovan nämnd program. Morgonen efter ringer vännens telefon. Han är den utvalde till programmet, hihi. Gissa om han blev glad? Måste tyvärr meddela att han tackade nej...

Det är inte bara jag skom gillar nässpray ;)


(utifall nån utomstående läser bloggen - barnet var under uppskikt och fick endast leka med sprayen under fotograferingen hihi)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Eller hur! Jag kommer hem och du ligger utslagen med en näsduk i ena handen och barnet har huggit tag i nässprayen och suget lyser i hans ögon. :\



2008-12-08 @ 19:36:15
Postat av: Christine

lyssna inte på det där, stämmer icke! förtal är vad det är...

2008-12-08 @ 19:38:57
URL: http://bollviks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0